Wakakakakakawaka

Hejsan hejsan!
Jag har börjat komma in i  sommarlovsfasen då jag glömmer bort vilken dag det är. Allt rullar bara på teyp. Senaste veckan har spenderats i Stockholm vilket var väldigt trevligt. Jag firade farfar som fyllde 75, for förbi grönan, "hängde" med släktingar osv osv. Om några veckor far jag tillbaka med Ebba då sonisphere brakar igång. Satan så roligt! jaja, det är onsdag (?) och jag ska fara ut till stugan och hänga där några dagar. Då solen skiner äre emot alla regler att vara i stan. Sååå laxviken, här kommer jag.

Dagens låt blir "starz in their eyes" med  Just Jack = riktigt klemmig låt. (länk!) Tröstpriset gick till Shakiras Waka Waka som ständigt har spelats på repeat senaste dagarna. Nej vafan, nu äre ut som gäller, hare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0