2010-06-17

Idag har jag varit på mitt sommarjobb och arbetat mest hela dagen. Hände inget speciellt intressant och jag börjar känna en stor längtan till den kommande helgen. Just nu sitter jag och njuter av en skön matthet i kroppen efter fotbollsträning. Nytränadkänslan är en härlig känsla, mer sånt! Tänkte sätta mig ner och se The usual suspects med min broder nu. Olivia1337h4x0r@skype påstod att den var bra så jag tänker undersöka saken.

Jag har suttit och lyssnat igenom Jack Johnson senaste album "To the sea" som faktiskt är helt okej. Det var inte det bästa han har gjort men helt klart ok. Albumet har en tendens att bli ganska enformig efter en stunds spelande. "You and your heart"  och "To the sea" är dem bästa låtarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0