Bob Dylan

Låten "Like a rolling stone" med Dylan har i stort sett spelats på repeat hela dagen. Jag njuter till 100%, det låter som musik, äkta musik, inte någon urusel radiomusik utan själ. Vissa dagar får jag Bob Dylan fnatt och verkligen överlyssnar på honom. Att se den 69-årige gubben skulle vara fruktansvärt häftigt även fast han är så pass gammal. Bob är ju faktiskt Bob.

Dagen spenderades hemma som barn/hundvakt vilket vara mindre roligt. Imorgon blir det städning av skola samt "Minervaäventyret". Det låter... intressant (får se om jag orkar vara med), vi ska tydligen åka runt i hela staden och göra små uppdrag. Jag är skeptisk.



Jag vill se dig live Dylan, när ses vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0