Don't stop 'til you get enough

Ska snart iväg för att vara åskådare på "Minerva park". Svante ska spela match igen och såklart måste man ge honom sitt stöd. Spelade själv en match igår (i spöregnet) som blev 2-2 mot umedalen vilket kändes nice. Vi kvitterade under de sista sekunderna så det kändes lite som en seger. Det är något speciellt med att spela fotboll i regn. Det känns rätt, det är  alltid lika härligt! ;) Jag såg för övrigt fotbollsmatchen mellan Holland-Japan igår vilket var väldigt underhållande. Jag blev imponerad över Japan som på papperet ska vara ett sämre lag än de oranga motståndarna. Dom spelade dock en rolig fotboll som var anfallsinriktad vilket Holland hade svårt med. Japan förlorade dock matchen men jag blev riktigt imponerad över deras prestation. Japaner är fräna.

Annars så vill jag säga att carlings rea regerar, Victorias giftemål blev uttjatat, Capello misslyckas med Englands coaching, jag somnade till The Usual Suspects och att Toy Story 3 verkar rysligt lovande.



Sedan VM-matchen mellan Holland-Japan så har Honda blivit min favoritspelare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0