Ken är min Gud

Idag har jag nog slagit världsrekord i cykling. Började dagen genom att cykla till skolan där man var tvungen att städa skåpen osvosv. Efter det startade "Minervaäventyret", typ en klasskamp då varje klass skulle sammla så mkt poäng som möjligt. Startade jakten på points genom att slänga mig på cykeln ner till gamlia där första stationen var. Därefter for jag till hamrinsberget, sjukhuset, kulminarium, hem, i20, stan, tillbaka till sjukhusområdet, Nydala och till sisst till Ersboda. Blev ett jävla trampande på cykeln. Men dagen fick sina gobitar då tex Chrin badade i mjöl eller då Ken rakade av sig ögonbrynen (jag fick tyvärr inte se då han gjorde det). Vad gör man inte för att kirra poäng!?!?





Kens nya sommarlook, skaffa den du med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0