Min lojala W610

Min kära mobil, min klenod, min sony ericsson w610 har varit med om mycket. Jag har tappat den miljoner gånger, kört över den med cykeln två gånger (varav en gång i en vattenpöl), den har tappats nerför en trappa, sen så har jag också lyckas tappa den i ett glas vatten. Kort sagt = en härdad mobil. Men nu börjar det synas att den har haft det kämpigt. Knappar är lösa, ibland kan man inte ringa till den, högtalarna skrapar och delar lossnar ständigt. Nils, det är dags att punga fram pengar för du behöver en ny mobil. Den nya "Iphone 4" verkar frän och läcker. Jag gillar den nya designen som känns stilren och är i allmänhet väldigt tjusig. Iphone:s brukar ju dock ta hem priset för dyraste mobilen på marknaden vilket svider lite. Det sägs att denna Iphone ska bli mer prisvärd än den förra 3GS (vad de nu ska betyda) så det låter ju iaf lite mer lovande. Med den nya skärmen som har fyra gånger så hög upplösning kommer jag regera världen. Enligt Apple så är den nya upplösningen högre än vad ögat kan uppfatta, så den lär vara very sexy. Ett stycke Iphone 4 tack.



Du ser sliten ut...stackare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0