Sommarjobbb

Kom just hem från Gammlia där jag sommarjobbar. Där ska man vara utklädd i 1800-tals kläder och ta lös bark från grenar, det känns party. Det funkar just nu men vette fan hur jag ska stå ut i tre veckor, kan bli lite enformigt. Men inget sommarjobb är väll direkt roligt så man ska väll egentligen inte klaga eftersom alla inte får jobb. Idag har jag gardat, tagit loss bark, rensat orgräs, rostat kaffebönor och annat roligt eeeeheh (Y).

Jag har  tagit fram en lista på spotify som är väldigt intressant. Det är en samling av mina  mörkare hemligheter som jag knappt vill erkänna för mig själv att jag gillar. Kan dock inte förneka att jag har kommit på mig sitta diggandes till dessa lite pinsamma låtar. Här har ni listan. För många år sedan då min syster dunkade Spice Girls vågade jag inte erkänna att jag själv gillade beaten. Det var töntigt, tjejigt och pinsamt, men guud så bra det var. Minns hur jag en gång tog hennes kasset med albumet "Spice". Jag satt och var nervös över att hon skulle märka att jag lyssnade på tjejbandet (jag njöt dock varje sekund). Detta har (tyvärr) inte ändrats så jag kan fortfarande tex tycka att låten "Wannabe" rockar hårt. 



Här har vi gänget, Emma eller "Baby Spice" var fränast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0