Söndag

Tjena,  sitter ute i solen och tittar på en spännande fotbollsmatch mellan Svante (bror min) och Gunnar (hunden min). Det går villt till men jag tippar nästan på hunden. Ska förövrigt fara ner till Minerva och se Svante spela match för första gången idag. Det lär bli intressant! I min första match gjorde jag 4 mål (fortfarande min bästa match, någonsin) och jag fruktar att lille S nästan kan leva upp till det. Annars så tror jag att de får bli en lugn dag idag. Man saknar inspiration på Söndagar (iaf jag) och dom blir alltid slappardagar. Men det är väll (typ) nice.

Hare!



Jag är törstig, denna är god, vill ha

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag har massor av sånna, ägd

2010-05-30 @ 15:08:13
URL: http://owee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0