Värdelös musik

Jag lyssnar sanslöst mycket på musik. Det är bara så, från och med att jag vaknar till då jag går och lägger mig. 24/7 skulle jag vilja säga men kändes lite väl H4xxx000R elite. Denna vardagliga dos av toner brukar variera väldigt mycket. Jag lyssnar på allt möjligt kort sagt. Men ibland går det tyvärr inte, det finns artister jag verklig hatar (Tex westlife, il divo, eller varför inte dead by april). Skitmusik. Jag förstår inte hur dessa artister blivit kända!?!?, ngn måste ju lyssna på skiten? Idag lyckades jag iaf komma fel i spotify, jag slant med musen och klicka fel. Låten "Childhood" med MJ startade och jag påmindes över hur dålig the king of pop stundtals är. Jag ryser av obehag men härdar mig ändå genom låten. 4 minuter och 27 sekunder senare har jag avinstalerat spotify och dragit ut mina högtalare...typ. (länk!)



blek och ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0